Banff

21 mei 2016 - Vancouver, Washington, Verenigde Staten

Gisteren over de icefield parkway naar Banff gereden. Een schitterende weg met om de zoveel km een punt om te stoppen en iets moois te bekijken zoals een waterval, canyon, gletsjer of prachtig uitzicht  op besneeuwde bergen. Natuurlijk veel te veel foto's gemaakt, ik zal echt niet alles doorsturen. Op een gegeven moment zijn we  zonder te stoppen doorgereden anders waren we nooit op de camping aangekomen! Toen we daar aankwamen dachten we eerst dat al die campers achter elkaar geparkeerd stonden maar tot onze schrik stonden ze gekampeerd. Wij hebben een plaatsje aan de stoep in de bocht, dus redeLijk " vrij".

We zitten nu weer in het informatiecentrum in Banff waar ze WiFi hebben. Banff is een mooi plaatsje met heel veel winkels en  eetgelegenheden. Het is heel druk omdat het een vrij lang weekend is. Morgen willen we naar Lake Louise, erg toeristisch, dus je zult wel over de hoofden kunnen lopen. En dat in dit enorm uitgestrekte land!